شرکت صنایع ارتباطی آوا (سهامی عام)، به عنوان تولیدکننده برتر تجهیزات مخابراتی نسل جدید در کشور با تکیه بر دانش و توانمندی کارکنان متعهد و متخصص خود در راستای خودکفایی، توسعه پایدار، صیانت از سرمایه های ملی و ایفای نقش در صادرات کشور گام برمی دارد و مصمم است با استقرار، اجرا و حفظ سیستم های نوین مدیریتی به بهبود مستمر و اثربخش در همه زمینه ها اقدام نموده و به اهداف ذیل نایل آید:
1- ارتقاء سطح رضایت مشتری
2- ارتقاء سطح کیفی منابع انسانی
3- حضور و گسترش فعالیت های سازمان در عرصه بین المللی
4- افزایش و جذب مشتریان جدید
5- بهبود مستمر سیستم مدیریت کیفیت
6-رسیدگی سیستماتیک به شکایات مشتریان
7-جلوگیری از آلوده نمودن محیط زیست
8-اجرای پروژه ها در چارچوب برنامه زمانبندی و با کیفیت مورد انتظار
9-تبدیل شدن مرکز پژوهش و آموزش آوا به برند برتر در حوزه فناوری و اطلاعات
مدیریت و کارکنان شرکت متعهد هستند با فراهم آوردن منابع لازم و اطلاع رسانی مناسب در سطح سازمان و همچنین رعایت مفاد مندرج در این خط مشی و با بهره گیری از مشارکت کارکنان، اهداف فوق را عملی نمایند. به منظور اطمینان از تحقق موارد مطروحه، نماینده مدیریت توسط مدیر عامل معرفی شده تا با بازنگری دوره ای سیستم های نوین مدیریتی، گزارش دهی و عملکرد اثربخشی سیستم از میزان تحقق اهداف شرکت و کارایی فرآیندها و اجرای دقیق روشها و دستورالعملها اطمینان حاصل نماید.